Paikallisyhdistykset

HELSINGIN KAUPPATEKNIKOT ry

Jäsentiedote 2/2021

Hyvää syksyä arvoisat jäsenet,

Kuuman kesän ja vaiherikkaan vuoden jälkeen olemme virkeinä jatkamaan toimintaamme. Korona pandemia on tänäkin vuonna vaikuttanut tapahtumiimme. Sääntömääräinen kevätkokous 2021 pidettiin toukokuun alussa. Saimme nauttia näköalapaikalla Sokos Hotel Vaakunan 10-kerroksessa kesäkauden avajaisista hyvän ruoan ja juoman merkeissä ja mikä parhainta mukavassa seurassa. Sokos Hotel Radisson Bluen takkahuone vaihtui Sokos Hotel Vaakunan 10-kerrokseen edellä mainitun paikan ollessa suljettuna koko huhtikuun. Toivottavasti saamme tänä syksynä ja ensi vuonna järjestettyä tapahtumat ilman muutoksia.

Syksyn ensimmäinen tapahtuma on sääntömääräinen syyskokous, joka pidetään tuttuun tapaan ravintola Vltavassa Helsingin keskustassa.

KOKOUSKUTSU
Helsingin Kauppateknikot r.y.:n sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 28.10.2021 klo 17.00 alkaen Ravintola Vltavassa kabinetti Havel 3 krs osoitteessa Elielinaukio 2 00100 Helsinki
Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokousasiat 8 §:n mukaisesti.
Kokousmateriaalin ja tarjoilun vuoksi, ilmoitathan ystävällisesti tulostasi Marketta Vuorelalle marketta.vuorela@elisanet.fi tai tekstiviestillä 040 749 2983 viimeistään 18.10.2021 mennessä.
Liikuntaesteisten on mahdollista käyttää henkilökunnan hissiä!
Helsingin Kauppateknikot ry
hallitus

TAPAHTUNUTTA

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin ravintola Vltavassa 5.5.2021. Kesäkauden avajaisia

vietimme 3.6.2021 Sokos Hotel Vaakunan 10-kerroksessa. Elokuussa osallistuimme runsaslukuisesti Kauppateknikkoliiton kesäpäiville Vähäjärven loma- ja kurssikeskuksessa Hauholla. Koko paikka oli yksinomaan kauppateknikoiden käytössä.

Vähäjärvellä olimme myös vakavissa ja haikeissa tunnelmissa, sillä äänestimme Kauppateknikkoliiton ensimmäisessä kokouksessa liiton lopettamisesta. Viesti oli selvä,

että Kauppateknikkoliiton toiminta loppuu tänä vuonna.

2.-3.10,2021 lähes 40 kauppateknikkoa ympäri Suomen osallistui Tampereen hotelli Scandic Koskipuistossa pidettyyn Kauppateknikkoliiton toiseen kokoukseen, jossa päätettiin liiton lopettamisesta. Haikeissa tunnelmissa todettiin, että yksi pitkä aikakausi tuli päätökseen. Kauppateknikkoliiton huoneisto-osuuden myynnistä saadut varat on käytetty jäsenten hyväksi.

Kauppateknikoiden koulutus muuttui suppeammaksi jo 2008 ja loppui kokonaan Markkinointi-instituutissa 2016. Keskimäärin kauppateknikoiden ikärakenne on tällä hetkellä lähellä 70 ikävuotta. Luonnollisesti näillä asioilla on merkitystä tulevaisuudessa niin Helsingin Kauppateknikoiden kuin muidenkin kauppateknikkoyhdistysten toimintaan.

Kokouksen jälkeen illalla tunnelma oli korkealla kun vietimme ikimuistoiset Kauppateknikkoliiton 75-vuotisjuhlat juhlaillallisen, hyvän musiikin ja tanssin merkeissä. Osoitteita vaihdettiin puolin ja toisin, vaikka liiton loppuu niin aktiiviset kauppateknikot tapaavat vielä ensi vuonnakin.

TULEVAA

Koronatilanteen vuoksi Italia-Sveitsi matka on siirretty toukokuulle 17. -21.5.2022. Matkaohjelma pysyy samana. Joitain muutoksia saattaa tulla hotellin tai ravintoloiden suhteen mutta hinta-laatusuhde pysyvät ennallaan. Vapaana vielä 4 paikkaa. Varaa heti!

KUTSU

JUHLIMME 20.11.2021 HELSINGIN KAUPPATEKNIKOT
RY 75 VUOTTA

Paikka: Original Sokos Hotel Presidentti, tilausravintola Adjutantti 1krs hotellin aulan takana.

Osoite: Eteläinen rautatienkatu 4 00100 Helsinki

Aika: Lauantai 20.11.2021 klo 18:00 alkaen

Illalliskorttimaksu: 55,- €.

Maksu Helsingin yhdistyksen tilille Danske Bank FI92 9000 1901 0366 33

eräpäivä 5.11.2021

Hintaan sisältyy monipuolinen buffet-illallinen juomineen. Tanssimusiikista vastaa trio Capri Band.

Hotelli Presidentin huonehinnat ovat 128,- € 2hh ja 108,- € 1hh. Meillä on huonekiintiö 16x 2-hengen huone ja 8x 1-hengen huone. Koska kyseessä on pikkujoulukausi huoneet kannattaa varata ajoissa.

Huonevaraukset suoraan Original Sokos Hotel Presidentti 23.10.2021 klo 20:00 mennessä. Puh. +358300 870 000 maininta Helsingin Kauppateknikot 75-vuotisjuhla. Varaukset netissä www.sokoshotels.fi. Varauskoodi BKAUPPATEKNIKOT. Kiintiöhinnoista ei lasketa bonusta. Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse mahdollisesta erikoisruokavaliosta.

Ilmoittautumiset viimeistään 22.10.2021 Marketta Vuorelalle sähköposti relavuo@elisanet.fi tai tekstiviestillä puh. 040 749 2983. Maksun eräpäivä 5.11.2021 Helsingin Kauppateknikot ry

tilille Danske Bank FI92 8000 1901 0366 33.

Pukukoodi: tumma puku

TÄRKEÄÄ! Esteen sattuessa muista perua tulosi 5.11.2021 mennessä, sillä ravintola veloittaa tämän jälkeen yhdistystämme ilmoittamastamme osallistujamäärästä, jolloin joudumme maksamaan täyden hinnan myös niistä, jotka eivät osallistu tapahtumaan.

Liikunta- ja kulttuurisetelit jäsentemme käyttöön edullisesti.

Tiedustelut Markku Juopperi

markku.juopperi@dnainternet.net tai tekstiviestillä 0400 432 525

Muistathan, että Helsingin yhdistys antaa etuja jäsenilleen sekä heidän aveceilleen tapahtumiin osallistumisesta. Jäsenvastaava Timo Äyräpää timo.ayrapaa@iki.fi tai p. 050 368 7165

Hyvää syksyä ja mukavaa Joulun odotusta toivottaa

Helsingin Kauppateknikot ry

hallitus

Jk. Seuraamme luonnollisesti koronatilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti.

Kauppateknikkoliitto logo
Kauppateknikkoliitto ry