Paikallisyhdistykset

Jäsentiedote 1/2020

Terveiset Turun Kauppateknikot ry:n jäsenistölle ja

oikein hyvää alkanutta Uutta Vuotta  2020

Kaikkiin tuleviin tapahtumiin tulee ilmoittautua Päiville, s postiin: paiviettanen@gmail.com, tai  tekstiviestillä, puh. 041-5073078, tapahtumiin myös tulee maksu suorittaa eräpäivään mennessä jotta varaus on sitova. Jäsenmaksu tulee olla maksettuna tammikuun eräpäivään mennessä jotta on mahdollista osallistua jäsenhinnalla. Tilinro: FI50 4713 0010 0073 00

Jäsenmaksu 10 € erääntyy 27.1.2020 mennessä.

Kauppateknikko liiton jäsenedun tukema, Hankasalmen talvi-koulutuspäivät tänäkin vuonna  Revontulessa Hankasalmella helmikuussa. Tiedot ja ilmoittautumisohjeet liiton nettisivuilta tai liiton jäsentiedotteesta. Turun Kauppateknikot ry hyvittää osallistuvaa jäsentä jälkikäteen osallistumistodistusta vastaan 200 €.

Kevätkokous kutsu

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 24.4.2020 Ravintola Svarte  Rudolfissa, Turussa klo 13.00. Kokouksessa käsitellään kevätkokoukselle määrätyt asiat. Yhdistys tarjoaa lounaan kokouksen päätteeksi, ilmoita siksi tulostasi 15.4 mennessä.

Hallitus

Liiton kevätkokous pidetään 4/2020 Lautsian lomakeskuksessa Hauholla. Osallistuvaa jäsentä  hyvitetään osallistumistodistusta vastaan jälkikäteen 200€. Ilmoittautuminen liiton ohjeen mukaan, ohjeet liiton nettisivuilta tai liiton jäsentiedotteesta.

Helsingin Kauppateknikot järjestävät virkistys/koulutus matkan Italiaan huhtikuussa 2020. Tähän  osallistuvaa jäsentä hyvitetään jälkikäteen osallistumistodistusta vastaan 300 €. Ilmoittautumiset suoraan ko taholle.

Helmikuussa menemme katsomaan Niskavuoren nuorta emäntää, Turun kaupunginteatteriin, päänäyttämölle. 29.02.2020 lauantaina klo 14.00.

Liput 42,- peruslippu/ 23,- työtön, lapsi/ 39,- eläkeläinen.

Jäsenelle 30 € ja lippu sisältää teatteri päivällisen näytöksen jälkeen Svarte Rudolfissa, avecin  päivällinen sopuhintaan 10 €. Ilmoittautuminen ja maksu yhdistyksen tilille 15.1.2020 mennessä.

Lautsian koulutus-liikunta-ja kesäpäivät elokuussa 2020 Lautsian Lomakeskuksella Hauholla.  Kesäpäivien tarkempi ohjelma sekä kustannus/ilmoittautuminen lähemmin liiton nettisivuilta/jäsentiedotteesta. Yhdistys hyvittää osallistuvaa jäsentä 200 €:lla jälkikäteen osallistumistodistusta vastaan, sisältäen matkahyvityksen.

Liiton syyskokous Lahdessa marraskuussa 2020. Tarkemmat ohjeet liiton nettisivuilta ja  jäsentiedotteesta. Osallistuvaa jäsentä hyvitetään 200 € osallistumistodistusta vastaan.

Syyskokouksessa 2019 käsiteltiin myös yhdistyksen tulevaisuutta ja tämä vuosi on viimeinen varsinainen  toimintavuosi. Jos rahavaroja vielä 2021 on jäljellä, niin panostetaan yhdistyksen viimeiseen kevätkokoukseen.

Jos haluat jäsenkirjeen vain sähköisessä muodossa ilmoita siitä paivi.ettanen@gmail.com.

TERVETULOA MUKAAN VIIHTYMÄÄN !!!

Turun Kauppateknikot ry hallitus 2020

Tenho Nurminen, puheenjohtaja, tenho.nurminen@gmail.com, 040 832 9247

Päivi Ettanen, varapuheenjohtaja,rahastonhoitaja,paiviettanen@gmail.com, 041-507 3078

Ulla Heikkilä, sihteeri, ulla.heikkila1305@outlook.com, 050-597 1450